Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta

Kategoria Centrala
Adres Łódź
Aplikuj teraz
Legenda HR najwyższej jakości Rzecznik standardu etyki
Opis stanowiska
  • Obsługa telefoniczna Pacjentów Aptek
  • Sprawdzanie statusów zamówień internetowych
  • Przyjmowanie i weryfikacja zamówień Pacjentów dokonywanych za pomocą platformy DOZ.pl
  • Sprawdzanie dostępności leków, komunikacja z Pacjentem
  • Obsługa poczty e-mail
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
Nasze wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność rozwiązywania problemów
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Pracę w młodym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów socjalnych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w biurze w centrum miasta
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Umowa o pracę
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Prywatna opieka medyczna
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Karta rabatowa
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Dedykowane szkolenia specjalistyczne i warsztaty
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Wachlarz dodatkowych świadczeń socjalnych
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Budowanie ścieżki kariery
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Karta sportowa
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Atrakcyjny system premiowy

Proces rekrutacji

Aplikujesz

Aplikujesz

Sprawdź nasze oferty pracy i wybierz tę, na którą chcesz aplikować. Analizujemy każdą nadesłaną aplikację, aby skontaktować się z osobami, które najbardziej pasują do profilu i naszej misji.

Dzwonimy do Ciebie

Dzwonimy do Ciebie

Na początku nasz rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie i zada kilka pytań. Podczas rozmowy zostaniesz zaproszony na spotkanie rekrutacyjne w jednym z naszych biur lub w Aptece.

Spotykamy się

Spotykamy się

Czas na spotkanie! Podczas rozmowy poznasz przedstawiciela Zespołu Rekrutacyjnego oraz przyszłego przełożonego. Nie stresuj się – tu nie ma dobrych czy złych odpowiedzi, zależy nam na tym, aby Cię poznać. Czekamy również na pytania od Ciebie.

Odpowiadamy

Odpowiadamy

Niezależnie od wyniku rekrutacji poinformujemy Cię o nim maksymalnie w ciągu dwóch tygodni. Jeżeli z sukcesem przejdziesz przez wszystkie etapy rekrutacji, nasz Rekruter z przyjemnością przekaże Ci pozytywną odpowiedź.

Witamy

Witamy

Rozpoczynasz pracę, ale nie zostawiamy Cię samemu sobie. Nasz dział HR wprowadza Cię na nowe stanowisko pracy, przedstawia Ci zespół, umawia na szkolenia.