Menedżer ds. Opakowań i Marketingu



Twój zakres obowiązków
- Koordynacja pracy zespołu Specjalistów ds. Opakowań i Marketingu.
- Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z agencjami kreatywnymi, w tym negocjacje warunków współpracy.
- Opracowywanie i udostępnianie współpracującym agencjom briefów nowych produktów.
- Opracowywanie projektów opakowań dla wdrażanych produktów.
- Opracowywanie planów marketingowo-promocyjnych dla podległych marek i produktów w kanale stacjonarnym i e-commerce (przy współpracy z Działami Marketingu poszczególnych kanałów sprzedaży).
- Analizowanie rynkowych trendów w projektowaniu opakowań.
- Opracowywanie i projektowanie materiałów marketingowych na potrzeby wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.
- Nadzór nad realizacją budżetu w obszarze współpracy z agencjami kreatywnymi oraz innymi dostawcami usług w zakresie projektowania opakowań i materiałów marketingowych.
Nasze wymagania
- Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu
- Wysokie poczucie estetyki
- Skrupulatność, skupienie na szczegółach
- Komunikatywność, nastawienie na współpracę w licznych i zróżnicowanych zespołach
- Zdolność do pracy pod presją czasu (nastawienie na efekt i terminowość)
- Znajomość specyfiki pracy agencji kreatywnych
- Podstawowa znajomość technik zadruku opakowań
- Znajomość programów graficznych grupy Adobe mile widziana.